Dapatkan Coway Sky Juice!

Isnin, 12 Oktober 2015

Coway Sky Juice - Hanya yang terbaik dari Abeyfiq Coway





Assalamua'laikum wbt

Alhamdulillah














Saya hanya nak beritahu anda yang diluar sana yang mahu merasai air dari Penapis Coway. Saya faham, bukan semua orang mampu untuk menghirup air segar yang keluar dari penapis air Coway.

Saya ingin memperkenalkan satu jenama air yang dibotolkan sendiri oleh saya dengan menggunakan mesin penapis air Coway Metro / Sally / Petit / Villaem yang saya telah pasang dikediaman saya untuk anda rasai nikmatnya.

Air ini bukan payau
Air ini tidak mengandungi logam berat
Air ini bukan ubat
Air ini tiada campuran alkali
Air ini bukan air bawah tanah
Air ini bukan air paip.

Memperkenalkan




Air ini dibotolkan dalam 2 jenis botol PET

* 500ml
* 1.5liter

Harga sebotol bagi isipadu 500ml adalah RM1.00
Sekotak @ 12 botol RM12.00

manakala

Harga sebotol bagi isipadu 1.5l adalah RM2.50 
Sekotak @ 6 botol RM15.00

Sekiranya anda berminat untuk menjual air ini di premis/kedai anda :
 Sila email ke : snme.biz@gmail.com

Coway Sky Juice boleh didapati di

 














Hadharah Shoppe
No.60, Jalan Mahagoni 7/2
Bandar Utama Batang Kali
44300 Batang Kali, Selangor



 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman